23 Ekim 2015 Cuma

WHATSAPP DİYALOGLARI - WHATSAPP DURUMLARI - iLGiNÇ WHATSAPP DURUMLARI - WHATSAPP KONUŞMALARI

KUAFÖR ALIŞVERİŞ SİTEMİZ ==>www.kuafor.name


Gök kuşɑğım kirlendi renklerinle yıkɑrmısın? 

  • Şirinleri mɑvi sɑnɑrdım görmeden önce seni
  •  Sen bɑnɑ gel desen ben kɑvimler göçüyüm.
  •  Her tercih bir vɑzgeçiştir.
  •  Sen de yaz yaz yaz, bir kenara yaz bütün sözlerini. Üzülme ne olur, bugünler dün olur.
  • O gün gelsin, evin anahtarı ikimizde de olsun.
  • Gün gelecek, güneş ikimiz için doğacak..
  • O kadar çok sevdim ki seni, kime anlattıysam yerinde olmak istedi..
  • Bir kez yüzüme baksan anlarsın hislerimi…
  • Bittiğini nasıl anlarsın? Anılara O’ndan daha çok aşıksan..
  • Sana ulaşmak, gökyüzüne dokunmak gibi..
  • Nasipte yoksa yar, en fazla can yanar..
  •  Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü. 
  • Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.
  •  Hayal kırıklıklarını hiçbir alçı tutmuyor. 
  • Her günüm en güzel günüm. 
  • Kendimden çok sevmem artık aşkla kimseyi.
  •  Her şeyi boşverdim boşverdiklerimin arasına hoşgeldin.
  •  Gözlerimin rengi standart ama bakışlarım adamına göre değişiyor.
  •  Onur yaşamdan üstündür… 
  • “Gitmek” sɑdece bir eylemdir. ”Unutmɑk” ise kocɑmɑn bir devrim.
  •  Olurunɑ bırɑktım seni; olmɑzlɑrın bende kɑldı.
  •  Elvedɑ dercesine bɑkɑn gözlerine eyvɑllɑh çeker giderim…
  •   Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var…
  •  Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…
  •  ‘UNUT’ demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lugatında..
  •  Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, Helal ediyorum hakkımı.. 
  • Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.
  •  Ben o yâre sevmesini öğretemedim…
  •  Sevmek bir eylemdir. Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer… 
  • En çok Gözlerime Gömülürsün, Gözlerimi Kaparım. Vasiyetimi Yazarım.
  • . Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…
  •  Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
  •  Giderim Kendimden Ötelere … 
  • Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.
  •  Farklıyız işte.. 
  • Sen gül’ü severdin. ben gülüşünü sevgili… 
  • Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde… 
  • Bende duran zaman sende nasıl geçiyor?
  •  İçimde ölen biri var. Lafın bile gelişi var, sen hala nerdesin?
  •  Ne kadar seni yazmaya kalksam, aklımdaki seni mısralara sığdıramıyorum. 
  • Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı. 
  • Aldatmak hata değildir, kimse yanlışlıkla soyunup sevişmez. 
  • Karla karışık ‘Âşk’ yağıyor bugünlerde, ve bana ‘Dolu Dolu’ ‘SEN’ düşüyorsun…
  •  Beni unutarak değil, severek bağışla.
  •  Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni. Ne kadar seviyorsun dersen; O kadar işte. 
  • Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin..
  •  Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil. 
  • Hadi takas edelim birşeylerimizi … Mesela gülüşünden ver ömrümden al.
  •  Bunlar da geçecek şüphesiz. Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.. 
  • Her konuşmak isteyişinde, Ona bakıp susmaktır AŞK… 
  • Geçmişim Yangından Kalan Kırıntılar Gibidir…
  •  İşte Gidiyorum… ‘ Penceresiz Bir Dünyanın Bilinmez Labirentine ‘
  •  Sen hakka işlediğim en büyük günahımsın benim! 
  • Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı. Galiba ben bu aşkta iyi halden müebbet yedim. 
  • En çok sustuğum yerden kanıyorum..
  • Neden, bu kalbime acı veren zalimi seviyorum!
  • Sen bana erken, ben sana geç kaldım..
  • Birini sevmek için fazla yalnızım..
  • Bir tek ben sende olabilirim..
  • Bana sadece yüreğinle gel, sevgili..
  • Ezelimdin ebedim ol..
  • Şarkılar hep seni söylüyor..
  • En iyi ilaç senin ellerindi..
  • Öyle ki sesine bile sarılmak istiyorum..
  • Senin yanına en çok ben yakışıyorum. ^_^
  • Tek istediğim; sesi, kokusu..
  • Sen varsan hayatımda, herşey tamam.
  • İnsan sevdiğini ısırırmış…
  •  Hayatın her cilvesine alıştım… 
  • Yalnız senin yokluğuna alışamadım..!
  •  Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir. 
  • Karantinaya aldım yarınımı… Kimse giremeyecek..
  •  Mevsimin suçu yok, Yokluğun soğuk!
  •  Ben senin mutluluğunu istiyorum dedi ve aldı gitti. 
  • Yıldızlara uzanan ellerimde bir isyandır yalnızlığım. 
  • Giderek daha çok seviyorum seni demişti. o yüzden gitti demekki. 
  • Adam gibi sevenin aldığı ödüldür yalnızlık.
  •  Başını Dik Tut Prenses Tacın Düşmesin. 
  • Zamansızdır ayrılıklar. 
  • Hayat çoğu zaman böyledir;sevdiğin başka sevenin başka! 
  • Ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin…
  •  ♥ Bu yalnızlık benim ilişmeyin… 
  • Giderim Kendimden Ötelere …
  •  Sen parfüm ben esrar kokarım.. 
  • Sadece biraz sessizlik istiyorum.
  •  Üzülme ne olur, bugünler dün olur.
  •  Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü.
  •  Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.
  •  Hadi kaldır kadehini sevgili varsa şerefine yoksa gidişine…
  •  Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
  •  Adɑletin bu mu dünyɑ? 
  • Keşke bɑzı insɑnlɑr için ‘imɑlɑt hɑtɑsı vɑr, geri topluyoruz’ deseler
  • Akıllı telefonmuş. Kɑrşı tɑrɑf ɑptɑl oluncɑ, telefon ɑkıllı olsɑ bile işe yɑrɑmıyor.
  • Mesajına dakikalarca gülümsemeyi özledim…
  • Gittiğin günün adı, kıyamet..
  • Benim için aşk, yanaklarını sıkmaktı..
  • Her şeyi düzelteceğim, sen sadece sarıl…
  • Sen olsam beni çok severdim…
  • Çünkü sen en çok benim yanıma yakışıyorsun…
  • Ömrüm seninle geçsin…
  • Beni sana alsana, çok yakışırız..
  • Sen bana huzur ver, ben sana ömrümü..
  • Sen içimden geçen yolculuksun.. (Yolculuktun.)
  • Sarılmak için yürek gerekir, kollar sonraki iş.
  • Ömürlüksün tükenmeyenim…
  • Gülüşün de benim olsun mu?
  • Biliyor musun? Çok özlendin.
  • İnanmayı seçtim, sen ise kandırdığını zannettin..
  • Ne gariptir ki sen ona ölürken, o başkasına yaşıyor…
  • Ah kardeşler, gönlümün yükünü kaldıramıyorum…
  •  Aynı şeylere gülmediğim insɑnlɑrlɑ mutlu olmɑm mümkün değil. 
  • Bɑzı insɑnlɑrɑ verdiğim değeri geri ɑlmɑk istiyorum. 
  • Bilgisɑyɑrımdɑ hiç dinlemediğim şɑrkı gibisin, silmeye de kıyɑmıyorum.
  •  Bir otobüs ɑşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durɑk” seninkisi “müsɑit bir yer”di 
  • Bizimkisi bir ɑşk hikɑyesi değildi, bizimkisi ɑşktı gerisi hikɑyeydi. 
  •  Hɑdi kɑldır kɑdehini sevgili vɑrsɑ şerefine yoksɑ gidişine… 
  • Kɑç lisɑn bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin. 
  • Neyim olursɑn ol dɑ hɑyɑl kırıklığım olmɑ. 
  • Orɑsı çok kɑlɑbɑlık, tɑnıyɑmɑm seni.
  •  Olurunɑ bırɑktım seni; olmɑzlɑrın bende kɑldı. Sen onɑ online’sın, o bɑşkɑsınɑ. 
  • Yeni bir durum yok canım her şey aynı.
  • Beni başkalarına bırakma…Görürsen dayanamazsın…
  • Herşey bana baktığın anda başladı.
  • Her yüreğin harcı değildir, dokunmadan sevmek.
  • Mutlu olmak kimin umrunda! Sen yanımda ol yeter!
  • Çok sevilmeye değil, ”Hep” sevilmeye ihtiyacım var.
  • Sevmek zor iş, ne maaşı var, ne sigortası… Bir ayrılığı var bir de göz yaşı.
  • Yağmur başladı, ”Gelse de ıslansak.” diyebileceğimiz biri olmalı.
  • ”Yan yana” ayrı yazılır. Biz hep “sımsıkı” olalım.
  • Aşktan yana yaşadıklarımı bileydin eğer, hala sevebiliyor oluşuma aşık olurdun.
  • Ve aşk, herkesi ona benzetip, Kimseyi onun yerine koyamamaktı.
  • Aşk bittikten sonra arkadaş kalalım diyenler! Güle başka isim versen değişik kokacak mı?
  • Aşk sevgiIim, seni düşIerken saç dipIerimin bile terlemesi.
  • Günahlarını gönder bana ben çekerim senin cehennemini..
  • Aylar sonra ilk defa gözlerim bir işe yarayacak, seni görerek.
  • Gelmeyeceğini bildiğim ama yine de beklediğim biri var benim..
  • Dünyanın en güzel hissi, birinin yüzündeki gülümsemenin sebebi olduğunu bilmektir.
  • Söylesem tesiri yok, sussam gönül razı değil.
  • Ben özledim sen gelmedin..
  • Kalanlar unutursa gidenler unutulur.
  • Hiç iyi değilim.
  • Ben özlüyorsam, sana da gelmek düşer.
  • -Kader nedir bilir misin ?
    -Sevdiğin kişi için,tesadüflerden bir köprü inşa etmektir.
  • “Ne zaman lafın bir ucu sana çıksa, 
    Sonuna varmadan heba 
    oluyor gülüşlerim !.” …
  • “Belki gelirsin, bir çay bahçesinde sevginin resmî dili olur susuşumuz; Ben sana gökyüzü olurum açık, sen bana serçe ürkek, ahşap bir masada”
  • Geçti, istemem geImeni, yokIuğunda buIdum seni; bırak vehmimde göIgeni, geIme, artık neye yarar?
  • Bilir misin? Geceler ne kadar uzun gelir bekleyenlere? Hele o beklenenler vazgeçilmezlerdense..

  •  İlginç Whatsapp Sözleri 

  • Sadece acil çağrılar.
  •  Durum vahim!
  •  Kaleciyle karşı karşıya. yɑziyor.. 
  • Yetersiz Bɑkiye.. 
  • Whatsapp’ı keşfetmeni bekliyorum. 
  • Sadece İzle. Kişiye göre online .. 
  •  Dolu kafalar. boş hayaller!.. 
  • Hayat illegal!


KAYNAK http://www.mobilgim.com/http://www.neguzelsozler.com/








































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder