26 Temmuz 2015 Pazar

MEVLİD KANDİLİ 22 ARALIK GECESİ 23 ARALIK 2015 SABAHI ARASINDADIR.


PEYGANBERİMİZİN DOĞUM GÜNÜ  
Sevgili Dostlar Yorumlarınızla, Önerilerinizle bu makalelere can gelecektir. 
BU YAZININ TEKRARINI ARALIK 22 DE TEKRARDAN  YAZACAĞIM.
Büyük harflerle  yazıyorum.
1436 SENESİ HİCRİ  TAKVİME GÖRE MEVLİD KANDİLİ
11 REBİULEVVEL GÜNÜNÜ 12 REBİÜLEVVEL SABAHINA BAĞLAYAN GECEDİR.
BU SENE 11 REBİÜLEVVEL 22 ARALIK 2015 SALI GÜNÜDÜR.
12 REBİÜLEVVEL İSE 23 ARALIK 2015 ÇARŞAMBA GÜNÜDÜR.


MEVLİD KANDİLİ 22 ARALIK  GECESİ  23 ARALIK 2015 SABAHI ARASINDADIR.

MEVLİD KANDİLİ 22 ARALIK 2015 GECESİ İLE 23 ARALIK 2015 SABAHI ARASINDADIR.

BUGÜNKÜ YAZIDA, KUTLU DOĞUMU ANLATMAK İSTEDİM. ÖZELLİKLE VURGULUYORUM. KUTLU DOĞUM HİCRİ TAKVİME GÖRE KUTLANIR. HER SENE REB-İ ÜL EVVEL AYININ 11. GECESİNİ 12. GÜNÜNE BAĞLAYAN GECE PEYGAMBERİMİZİN DOĞUM GECESİDİR. MEVLİD KANDİLİDİR. BİZİM ÜLKEMİZDE VE DAHA BAŞKA ÜLKELERDE DE NİSAN AYINDA KUTLANAN DOĞUM HAFTASI BİDATTİR. ALLAHU TEALA BİDAT İŞLEMEKTEN, MÜSLÜMANLARI KORUSUN. AMİN


BUGÜNKÜ YAZIDA, KUTLU DOĞUMU ANLATMAK İSTEDİM. ÖZELLİKLE VURGULUYORUM. KUTLU DOĞUM HİCRİ TAKVİME GÖRE KUTLANIR. HER SENE REB-İ ÜL EVVEL AYININ 11. GECESİNİ 12. GÜNÜNE BAĞLAYAN GECE PEYGAMBERİMİZİN DOĞUM GECESİDİR. MEVLİD KANDİLİDİR. BİZİM ÜLKEMİZDE VE DAHA BAŞKA ÜLKELERDE DE NİSAN AYINDA KUTLANAN DOĞUM HAFTASI BİDATTİR. ALLAHU TEALA BİDAT İŞLEMEKTEN, MÜSLÜMANLARI KORUSUN. AMİN
Seyyid Abdülhakim Hazretleri, Peygamberimizi şöyle anlatır. "Her peygamber, kendi zamanında, kendi mekanında, kendi kavminin hepsinden, herbakımdan üstündür. Muhammed aleyhisselam ise,  dünya yaratıldığı günden, kıyamet kopuncaya kadar, gelmiş ve gelecek, bütün varlıkların her bakımdan en üstünüdür. Hiç kimse, hiçbir bakımdan onun üstünde değildir. Bu olamıyacak bir şey değildir. Dilediğin yapan, her istediğini yaratan onu böyle yaratmıştır. Hiçbir insanın onu methedecek gücü yoktur. Hiç bir insanın onu tenkid edecek iktidarı yoktur." Dinimizin bildirdiği birşeyde şüpheye düşen kimse, Allahü teâlâ ve O’nun Peygamberi, bu şey ile neyi bildirmek istemiş ise, öylece imân ettim,inandım demelidir. Hemen şüphesini giderecek bir din âlimi aramalıdır. İlmine ve dine bağlılığına güvenilir, zeki, ârif,haramlardan kaçınan,din bilgilerinin inceliklerini bilen, müşkilleri çözebilen bir zâtı arar, bulur. Bundan aldığı cevab, şüphesini giderince, artık öylece imân eder.  Böyle bir zâtı aramak farzdır. Tesâdüfe bırakmayıp,hemen aramalıdır. Bulamazsa veya bulup ta şüpheden kurtulamazsa,Allahü teâlânın ve Reslünün dilediği gibi inandım demeli ve şüphesinin giderilmesi için, Allahü teâlâya dua etmeli,yalvarmalıdır.”


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder