31 Mart 2016 Perşembe

BİR DAVAYI DERT EDİNDİM

Sevgili Dostlar Yorumlarınızla, Önerilerinizle bu makalelere can gelecektir. BİR DAVAYI DERT EDİNDİM. İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM. BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR. 

BU YAZI FACEBOOK SAYFASINDAKİ ARKADAŞLARIMIZA YAZILDI.

BUGÜN 31 MART 2016 PERŞEMBE

Sevgili Dostlar
Sevgili Akrabalarım
Sevgili Arkadaşlarım

SİZE BİR AÇIKLAMA BORÇLUYUM

Biliyorsunuz facebook sayfalarından ayrılacağım dedim.
Bugün bu saat itibariyle daha buradayım.
Siyasi yazı yazdığım için bu sayfaya karşı bir sataşma oldu.
Cevap verdim elbet.
Fakat karşı taraf ya da onu tutan birileri
Bu sayfaya gayri ahlaki resimler ve hatta videolar yükledi.
Nasıl yapıldı, bilemiyorum.
Buna virüs diyorlarmış.
Çok canım yandı.
Üstelik bu resim ve videoları ben dahi görmedim.
Yakın akrabalarımdan birinin ikazı ile aklım başıma geldi.
Sizlere verdiğim rahatsızlıktan ötürü özür dilerim.
Hangi parti taraftarı olursanız olun, kendi partinizin propogandasını yapmakta hürsünüz.
Bir elin beş parmağı bir değil.
Uzak yakın akrabalarım hatta kardeşlerim dahi aynı siyasi fikirde değiliz.
Mozaik taşı gibi, tüm partilere oy veren tanıdıklarımız var.

Siyasi düşüncelere saygılıyım.
Fakat dini duygular denince o başka ha !
Elhamdülillah Müslümanım.
Allahu tealanın önce yapma dediklerini
Sonra da yap dediklerini yapmak ibadettir.
Yani Haramları, farzları, Mekruhları, Vacipleri,
Sünnetleri, mubahları, müstehapları iyi bellemek üzere devamlı istişare yapıyorum.

Oy verirken de EHVEN-İ ŞER kuralını uygulayacağımdan emin olabilirsiniz.
Namaza karşı, başörtüsüne muhalif bir siyasete oy vereceğimi de beklemeyin.
Bütün inançlara saygı duyduğunu belirten.
Camiiye, Kiliseye, Sinegog veya başka bir ibadethaneye karışmayan siyasetçileri tercih edeceğim.
İnşaallah yine o şekilde virüs saldırısına uğramam diye ümit ediyorum.
Bir kere daha söylüyorum.
Kişiler ibadetlerini Allahu teala Rızası için yaparlar.
Allahu tealanın dediklerinin zıddını yapanlara da bizim bir şey diyecek bilgimiz yok.
İslam Alimlerinden nakil kitablarda onlara cevaplar var.
Siyaset ve din başkadır.
Fakat Müslüman yukarıda da belirttiğim gibi
Oy verirken de alışveriş ederken de
Kendisine zarar verecek tercihlerde bulunmaz.
Hoş ve esen kalın.

                                                                                 
Sizi çok seven HASAN GÜLER,
BU YAZI FACEBOOK SAYFASINDAKİ ARKADAŞLARIMIZA YAZILDI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder