13 Şubat 2016 Cumartesi

SEVGİLİLER GÜNÜ YAZISI

BİR DAVAYI DERT EDİNDİM.  İNSANLARIN DÜŞÜNCELERİYLE, HEMDERT OLACAĞIM. BU DERT ORTAKLIĞI İLE, BAŞLAYAN DOSTLUKLARA YELKEN AÇAN BİR GEMİ OLACAK BU SAYFALAR.


14 Şubat Sevgililer Günü
Bu sene de 14 Şubat'ta sevgililer günü kutlandı.
İnsanlar sevdiklerine hediyeler aldı.
Hiçbir şey alamayanlar dahi, bir tatlı gülümsemeyle sevgilisinin gününü kutladılar.
Her yıl 14 Şubat'ta kutlanan Sevgililer Gününde: kartlar, çiçekler, çikolata ya da sevgi mesajları yollayarak, sevgililerimize değer verdiğimizi, gösterme fırsatı buluyoruz.
Gerçekten öyle mi? Sevgililer gününün kökeni hakkında ne biliyoruz? Tüm dünyada  kutlanan bu 14 Şubat kimilerine göre ticari kazançlarını düşünenlerin icadıdır.
Sevilen kişilere kartpostal vermek Orta Çağ'da zaten yaygınlaşmıştı ama büyük bir ticaret haline gelmesi 19. yüzyılda oldu, endüstri devrimi kartpostalların fabrika üretimini mümkün kılınca.
1916'da pek de bilinmeyen ABD Missouri'de Kansas merkezli Hallmark Kartları şirketi, seri üretime geçerek, kutlamaların şeklinin hemen hemen bugünkü halini almasına sebep oldu.
Bu şirket şu anda Sevgililer Günü için 132 milyon kartın satıldığı bir endüstrinin parçasıdır.
Her ne olursa olsun.
Bugünü kutlamak istiyorum.
ÖNCE ANNECİĞİME SESLENİYORUM.
ANNEM EVLADLARIN OLARAK SENİ ÇOK SEVİYORUZ.
ANNEMİZ.

Çok sevdiğim Gemiçli Dostlarımın sevgiyle parıldayan gözlerine bakar gibiyim.
Gemiçlilere ve şu yazıyı okuyan tüm  sevdiklerime:
Sevgililer günümüz kutlu olsun!
diyorum.

Okul arkadaşlarıma, asker arkadaşlarıma, Facebook arkadaşlarıma, burada herzaman yanımda olan dostlarıma bir vefa örneği olması için:
Sevgililer günümüz kutlu olsun!
diyorum.

EYT mağduru dostlarıma, bir çoğunuzu şahsen tanımasam da mücadelenizi hayranlıkla izlediğimi belirtmek için:
Sevgililer günümüz kutlu olsun!
diyorum.

VE ONA YAZDIM AŞAĞIDAKİ MESAJI:
“İnsanlar tanıdım yıldızlar gibiydi, hepsi parlıyordu. Ama ben seni, güneşi seçtim, bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.
Sevgililer günün kutlu olsun.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder