16 Ekim 2015 Cuma

KLiP İZLE



KUAFÖR ALIŞVERİŞ SİTEMİZ ==>www.kuafor.name

KLİP YAYINLARI EMEK HIRSIZLIĞI İÇİN YAPILMAMAKTADIR . AMACIMIZ BİLENLERE BİR KEZ DAHA HATIRLATMAK BİLMEYENLERİ BU GÜZEL SESLERLE TANIŞTIRMAK, DAHA GENİŞ KİTLELER TARAFINDAN TANINMALARINI SAĞLAMAK.HER HAFTA DEĞİŞİK KLİPLER EKLEMEYE DEVAM EDECEĞİZ.BLOG İZLEYİCİLERİNİN ÖNERİLERİNE AÇIĞIZ...

MÜMİN SARIKAYA - BEN YORULDUM HAYAT


 buket ateş - mektup


 KOR - AH SEN


CA KHÚC NHẬT BẢN



Lucia - Silence

Su Soley - Bu Yaz

Ceyl'an Ertem - YUH! (Album Teaser)


              Tinashe - 2 On (Explicit) ft. SchoolBoy Q


HÜZÜNLÜ TÜRKÜLER


 

             Unutulmayan Melodiler 1970-1980

 

Karsu Dönmez, Metropole Orkest - Gelevera Deresi 

 

Ellie Goulding - Love Me Like You Do (Official Video)

 



Bài hát mặt trời (Kaoru Amane) - Erika Sawajiri - Nhạc Nhật

 

Ceylan Ertem - Kalbim Ege'de Kaldı


 
KORAY AVCI - HOŞGELDİN
 
 kızılırmak - günün ilk ışığı

HANDE ÜNSAL - KÜL


DOĞA İÇİN ÇAL 6 - ÇÖKERTME, ATEŞ ATTIM SAMANA (GIMILDAN) - HD



OYA & BORA - SEVDİKÇE

DENİZ TOPRAK - DİZ DİZE 
Bir Ev kurmak için
Taştan inşa edilmiş bir ev var
Zeminler , duvarlar ve pencere eşikleri Ahşap ...
Masalar ve sandalyeler toz herkes tarafından giyilen ...
Bu yalnız hissetmiyorum bir yerdir
Bu evde hissediyorum bir yerdir ...

Çünkü ben bir ev inşa
sizin için
benim için

O kayboldu kadar
benden
senden

Ve şimdi , terk ve toza çevirmek için zamanı geldi ...

Bahçede biz tohumlarını burada
Benim kadar eski bir ağaç vardır
Şubeler yeşil rengiyle dikildi
Zemin ortaya çıktığında vardı ve 's dizlerini geçti

Cilt çatlakları I üstüne tırmandı
Ben dünyayı görmek için ağaca tırmandı
Rüzgarlar etrafında geldiğinde beni uçurmak için
Bana sarıldığın gibi ben sıkıca tutulan
Bana üzerine elde tutulan olarak ben sıkıca tutulan ......


Çünkü ben bir ev inşa
sizin için
benim için

O kayboldu kadar
benden
senden

Ve şimdi , terk ve toza çevirmek için zamanı ......

                         Roxanne Emery - Build a Home


BUİKA -No habrá nadie en el mundo
YÜZ YIL SONRA BİLE DİNLENECEK ŞARKILARDAN 


              Charli XCX - Famous

GÜLDEN MUTLU -YATSIN YANIMA

CHRİSTİNA PERRİ- A THOUSAND YEARS

Người tình mùa đông -Fuji Ayako

KELLY CLARKSON - 
BECAUSE OF YOU



Seda Çeven - Ah Bu Ben

                            Apolas Lermi - Mektup

SU SOLEY _ ANLADIN MI

 Esin iris feat. Koray Candemir - Senin Şarkın


 Roxanne Emery - Hero iMERA -SEVGi     ŞAHSİ YORUMUM TÜM GRUP ÜYELERİ ŞAHANELER AMA MERVE YAVUZ 'a AYRI BİR ALKIŞ

Kıvılcım Ural - Buralar Benimdi Eskiden

Deniz Tekin - Böyle | Sofar Istanbul


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder