26 Ekim 2015 Pazartesi

COVER - AMATÖR SESLER - AZ BİLİNEN SESLER



KUAFÖR ALIŞVERİŞ SİTEMİZ ==>www.kuafor.name

İpek - Elini Tutmasam.flv

YORUMSUZ ....


Ümran Sevinç _ Vefası Eksik Yarim ( Ferhat Göçer )


elini tutmasam tuncay yapar nil kırlangıç 


Gözlerime Çizdim Seni [süper amatör]



ZONGULDAK KİLİMLİ İSTANBUL KUAFÖR - MİTHAT ÖZTÜRK



Amerikalı Kızdan Koyverdun Gittun Beni

                         TUĞBA - MELİS


Bu kizlar super mukkeml ses mutlaka izleyin



Anıl DURMUŞ - Uzaktan da Severim

Laz kızı tatlılığı (Denizde kararti var)

14 Bahar ( Herkes bu kızı konusuyor - ipek )


Amatör ses İmam Hatipli Kızdan MUHTEŞEM Karadeniz Türküsü

Kızın Sese Dikkat Yemin ederim amatör sanatçıLar amatör şarkıLar



Özgür Ertürk - Hani Nerde Bitanesi

Muhteşem Amatör Ses 1 - Gönlüme



                Küçük Kızın Sesi Müthiş!! Mutlaka dinleyin..



Sokak Çocuğunun Barış'tan Muhteşem Sesi! Kesinlikle dinleyin!!!

CEREN AYHAN - KADEM PİR - SÖYLEME


gökhan güneş - ezo hadi kalk gel


 

ESKİ SEVGİLİ - MURAT YÜRÜK & BİŞRA KAHRAMAN

Unutmak Kolay Mı Deme - Amatör Yorum




YASEMİN GÖKSU - OLAMAM KİMSEYLE

Gül Ki Sevgilim - Amatör Yorum




Üniversiteli Kızlardan Sınav Şarkısı - Soner Sarıkabadayı Cover'i

                Özgür & Sevgi - Korkarım

             Ela Öztürk - Kendine iyi bak beni düşünme

Aslı Türk - İnanki



                                                        

Düşlerde Sevdim Seni Söyleyemedim - Amatör Yorum


Ah Bu Ben - Amatör Yorum


                                             Aliye Mutlu - Göçmen Kızı /Ahraz..

                                                              Zeynep Doruk - El Gibi


 
EYLEM AKTAS - DÜŞLERDE SEVDİM SENİ SÖYLEYEMEDIM

             Aliye Mutlu - Ayletme Beni /Ahraz..

                     Gelinlikler İçinde- Nesrin Kopuz


AZERİ KIZININ DÜNYAYI KASIP KAVURAN PARÇASI

                              Kızım Diyor- Nesrin Kopuz


                      Simge Akdamar - Ona buna inanip


               Bensu Abalı&İnanç Yeşilkaya - Yoruldum


                  Elif Dogan - Kanatlarim Var Ruhumda (cover)


                 

                Sufle - Köprüaltı (Duman Acoustic Cover)


şura pala- gözümden düştüğün an


Dilek Beğenir - Bir Seni Çok Sevdim Bir'de Baharları 

Amatör Şarkılar - Gizem - Beni Sana Hapsettin

                 Esra Nas - Atun beni denizlere


                nefesin nefesime- GÜNCE

                     

                      Melis Aktaş - Bide Seviyom Dedi

   

                   Tuğba Uzun & Melis Aktaş - Diz Dize

                     Sıla Saki - Amatör gitar ve bağlama düeti

   

                                  Sibel & Melodi - Hosçakal

                    

                    

          Oğlun beni istiyor çatla patla Gaynana -Jale Küçük


                   KARADENİZLİ KIZ -'GELİN'

rekor kıran yörük kızın videosu süper şarkı söylüyor

                       [Cansu-Çağla]


Milyonları Ağlatan Şarkı Şarkı (Amatör) Ördü Kader Ağlarını

Verin benim Sevdigimi- Sinem Zorlu & Burcu Yanac 

Burak Kondu & Pervin Şekerci ( Anne ile Oğul ) - İki Dağın Arasında Kalmışam

Burak kondu & Büşra kondu - Kölem ol



roman kızın süper sesi - ÇAĞLA





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder